Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Νερά- νούμερα - απορίες


Βούιξε το κεφάλι μου πια από τα τόσα νούμερα. Δισεκατομμύρια από δω, ποσοστά, αυξήσεις, μειώσεις.   Δεν καταλαβαίνω κιόλας... Δεν ξέρω αν φταίει η περιορισμένη νοητική μου ικανότητα, οι πενιχρές μου γνώσεις ή η στενομυαλιά μου. Αδυνατώ πάντως να κατανοήσω πώς οι κυβερνήσεις βρίσκουν διαρκώς πόρους να ενισχύουν τράπεζες και επιχειρήσεις αλλά δυσκολεύονται απίστευτα να καταβάλουν μισθούς και συντάξεις. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα ωφελήσει το κράτος η περικοπή των μισθών του ιδιωτικού τομέα. Άλλο σημείο που έχω απορία είναι σε τι ακριβώς χρειάζονται τα κράτη και οι κυβερνήσεις όταν έχουν καταντήσει κλητήρες του μεγάλου κεφαλαίου και γιατί όλοι οι λαοί ανέχονται ακόμη μια χούφτα ανθρώπους να διαφεντεύουν τις τύχες τους. Μου είναι επίσης πολύ μακρινό και ακατανόητο τι μπορεί να χρειάζεται κάποιος τρισεκατομμύρια σε κάποια τράπεζα, κάπου- από έναν αριθμό μηδενικών και πάνω το πράγμα χάνει το νόημά του. Τι ηδονή μπορεί να αντλεί κανείς από τη συσσώρευση άυλου πλούτου και ταυτόχρονα να βλέπει τόση χειροπιαστή δυστυχία γύρω του;


Ουφ! Ευτυχώς σήμερα βρέχει. Έτσι βγάζω το κεφάλι μου από το παράθυρο και το γεμίζω νερό. Όταν πηγαίναμε σχολείο, βγαίναμε στη βροχή και μουσκεύαμε μέχρι το κόκκαλο. Μας έκανε να αισθανόμαστε  ζωντανοί. Ας κάνω λοιπόν ένα διάλειμμα από τα μαθηματικά να μουσκέψω στη ζωή....


Μόνο που η ζωή τώρα είναι βαριά, δεν μπορεί να τρέξει στην αυλή- κατρακυλάει μόνο στην κατηφόρα.

7 σχόλια:

  1. ..και τα απλά πράγματα, χάνουν την ομορφιά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Roadartist: Όχι, δε θα το αφήσουμε να μας συμβεί. θα ανακαλύπτουμε την ομορφιά παντού για να παίρνουμε δύναμη. Είναι η κούραση που μας θολώνει λίγο το βλέμμα. Θα έρθουν και καλύτερες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν μπορούσες να καταλάβεις θα ήσουν οικονομολόγος και θα σε αντιπαθούσα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Darthiir, dear: (αλήθεια, έχω πάντα την απορία πώς διαβάζεται αυτό το όνομα;)Έχω την εντύπωση πως οι οικονομολόγοι επίτηδες κάνουν τόσο πολύπλοκα όλα αυτά που κατά βάθος δεν αποτελούν καμία επιστήμη παρά έναν περισπούδαστο τρόπο κλοπής. Μας παρουσιάζουν εν ολίγοις σαν αναγκαιότητα το χέρι τους μέσα στην τσέπη μας. Ας γυρίσουμε στην ανταλλαγή αγαθών λέω εγώ κι ας μείνουν αυτοί άνεργοι- έτσι για αλλαγή- μήπως χορτάσουν όλοι οι άλλοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλως όρισα σ'αυτό το καταπληκτικό μπλογκ!
    ένα μικρό σχόλιο,είπες:
    "Τι ηδονή μπορεί να αντλεί κανείς από τη συσσώρευση άυλου πλούτου και ταυτόχρονα να βλέπει τόση χειροπιαστή δυστυχία γύρω του;"

    είναι η διαφορά μεταξύ
    της άυλης ηδονής και της αυλής της ηδονής.
    κατ'αντιστοιχία,
    του πραγματικού και του φανταστικού.
    για πόσο καιρό θα γίνεται αυτο;
    για όσο καιρό στοιβάζουμε στο φανταστικό φόβους και δειλίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υποδούρειε: Καλώς ήρθες στην ομαδική μας ψυχοθεραπεία. Παραφράζοντας τις λέξεις ίσως βρούμε κάποτε το πραγματικό τους νόημα.
    Χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος.
    Θα τα λέμε.
    Βγαίνοντας πάρτε ένα φοντάν για το δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το φοντάν μου έπεσε κάπως βαρύ, γι'αυτό άργησα να απαντήσω.
    θα συμφωνήσω μαζί σου.
    προσωπικά δεν παραφράζω, μεταφράζω.
    αντε, μην τα πολυλογώ, θέλω να πολάυσω την μουσική σου.
    τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή