Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Εμπρός Mars!


Το επίθετο της προγιαγιάς μου εκ Κεφαλληνίας ήταν Καίσαρ.
Έτσι ελπίζω ότι κατά βάθος είμαι Ρωμαία. Πώς άλλοι θέλουν ντε και καλά να είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων; Ε, έτσι κι εγώ θέλω να είμαι απόγονος των αρχαίων Ρωμαίων.



Οι Ρωμαίοι έχτιζαν ωραίες αψίδες που τους έχω αδυναμία, υδραγωγεία που λειτουργούν ακόμη, δρόμους που δεν τους παρέσυραν τα ρέματα, θέατρα, χρησιμοποίησαν δε πρώτοι τα τούβλα. Η αυτοκρατορία που δημιούργησαν ήταν πολυπολιτισμική, Είχαν δε και ολόκληρη θάλασσα δική τους (mare nostrum).


Αππία οδός


Στην αρχαία Ρώμη λοιπόν, πριν την εποχή του Ιούλιου Καίσαρα, το έτος ξεκινούσε πρώτη Μαρτίου και όχι πρώτη Ιανουαρίου. Αυτό επίσης το προτιμώ. Αυτός ο Ιανουάριος μου είναι πολύ αντιπαθής, καθώς και η παραπομπή σε αυτόν το θεό, τον Ιανό, το διπρόσωπο...


Ο Μάρτης όπως και να το κάνουμε είναι πιο όμορφος. Το όνομά του δε, μου θυμίζει το παράγγελμα που μας έδιναν στη γυμναστική: "εμπρός....μαρς!"



Πρώτη Μαρτίου λοιπόν και λέω επιτέλους να ξεκινήσω την καινούρια χρονιά....

(Αν και μου φαίνεται πως όσο κι αν προσπαθώ εδώ δε marche τίποτα...)


2 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά λοιπόν :) άντε να δούμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα και σε σας!
    Και μη με περάσετε για καθυστερημένη- πατώ συνέχεια restart μήπως και δουλέψει το σύστημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή