Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Συζητήσεις στους διαδρόμους

-Εάν ο άξιος επιστήμονας που δουλεύει στο δημόσιο, σταματήσει να βγάζει μαύρο χρήμα, θα φύγει. Έτσι στο δημόσιο θα μείνουν μόνο οι άχρηστοι.
-Δηλαδή δεν υπάρχει κανείς που δουλεύει για την επιστήμη, έναν αξιοπρεπή μισθό και προς όφελος του κόσμου;
-Αυτοί που αρκούνται σε έναν μισθό, το κάνουν γιατί δεν είναι ικανοί για κάτι καλύτερο.
- Αποκλείεται κάποιος να έχει διαφορετικά ιδανικά από τον πλουτισμό και την κατανάλωση;
-Γιατί έφαγαν τα χρόνια τους στα θρανία;
-Για να διευρύνουν το πνεύμα τους ίσως; Να κατακτήσουν τη γνώση; Να προσφέρουν στους συνανθρώπους τους;
-Ε καλά είναι κι αυτά αλλά να μπορείς να αγοράσεις κι ένα καλό αυτοκίνητο....
- Να το αγοράσεις αλλά όχι με τα λεφτά που έχει στερηθεί ο συμπολίτης σου προκειμένου να πληρώσει το φακελλάκι, το ιδιαίτερο, την παρανομία στο σχέδιο.
-Ε αφού οι μισθοί είναι για κλάματα.
-Δε διορίστηκε με το ζόρι. Όταν έβαζε μέσον γι' αυτή τη θέση ήταν καλύτεροι οι μισθοί;
-Η αξία πρέπει να αναγνωρίζεται.
-Αναγνωρίζεται και με το παραπάνω όταν ο ασθενής σου γίνεται καλά, ο μαθητής σου αριστεύει και το κτίριό σου είναι ένα στολίδι.
-Αυτά είναι αέρας.
-Αυτά είναι η ηθική ανταμοιβή, η πιο πολύτιμη, που δε χάνει ποτέ την αξία της και που κανένας πληθωρισμός και καμία κρίση δεν μπορεί να σου την πάρει.
-Κάτι πιο χειροπιαστό δεν το αρνήθηκε ποτέ κανείς....
-Κι όμως, σίγουρα θα υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται ευσυνείδητα, δεν εκμεταλλεύονται αυτούς που έχουν την ανάγκη τους και απολαμβάνουν την επιστήμη τους. Δε μπορεί να έχουν γίνει όλοι απλοί έμποροι της γνώσης.


Τι λέτε;

4 σχόλια:

  1. Παραμύθια....
    Κάθε αξιοπρεπής άνθρωπος...αξιολογεί τα συν και τα κατά....
    Ολα τα άλλα είναι παραπληροφόρηση των λαμογιών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί θα πρέπει αυτός που έχει φάει τα νιάτα του στα θρανία να θεωρείται ότι είναι ανώτερος και ότι θα πρέπει υποχρεωτικά να παίρνει πάντα περισσότερα από έναν απλό εργαζόμενό που έχει φάει τα νιάτα του μέσα στα μηχανουργεία και στα εργοστάσια;
    Ισότητα μεταξύ των ανθρώπων υπάρχει μόνο στην θεωρία και στα παχιά τα λόγια και οι θεωρίες αυτές και τα παχιά τα λόγια βγαίνουν από ανθρώπους που έχουν φάει τα νιάτα τους στα θρανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαρτάται πως ορίζεις το καλό αυτοκίνητο, εννοείς μια πόρσε για παράδειγμα;

    Αν άλλαζες την απάντηση σε εκείνο το σημείο θα είχε άλλη τροπή η συζήτηση.

    Εν γένει λοιπόν που λες, ο περισσότερος κόσμος έχει ταυτίσει την ανταμοιβή με "χειροπιαστά" υλικά αγαθά. Στον σημερινό κόσμο η ηθική έχει ξεπέσει για έναν απλό λόγο: ούτε πωλείται, ούτε αγοράζεται, άρα δεν μπορεί να συμβάλει στην χρηματοοικονομική ανάπτυξη και να παίξει ρόλο στην αγορά!

    Τώρα κάποιοι λίγοι που δεν τους νοιάζει να θεωρούνται εκτός συστήματος μπορούν και εργάζονται με την ηθική ικανοποίηση και χωρίς να θέλουν περισσότερα χρήματα απ' όσα τους χρειάζονται για να ζήσουν.

    Σιγά και μην έχει καμία αξία το αν θα οδηγήσεις στη ζωή σου πόρσε ας πούμε, θέμα κάλου στον εγκέφαλο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανηψούδια, χαίρομαι που συμφωνούμε. Αυτό είναι ένα δείγμα των πλείστων όσων ανοησιών που ακούγονται κάθε μέρα στην υπηρεσία μου- και αλλού φαντάζομαι. (Ενδιάμεσα κάποια επιχειρήματα που μόλις τα ψελίσεις χαρακτηρίζεσαι γραφικός, ρομαντικός ή βλάκας.)
    Ακανόνιστη: Αυτό το ανίερο "πάντρεμα" δημοσίων θέσεων και ιδιωτικών εισπράξεων πρέπει επιτέλους να απενδυθεί των ευτελών προφάσεών του.
    Ούρμπαξ: Απόλυτα σωστό. Να μην αναφέρουμε και άλλα επαγγέλματα, όπου εάν δεν υπάρχει οικονομικό κίνητρο, δεν υπάρχει κανένα κίνητρο. (τουλάχιστον εμείς οι "γραμματιζούμενοι" έχουμε απολαβή τη γνώση και την "τιμή".)
    Καμηλιέρη μας: Γι' αυτό αλληλοστηριζόμαστε εδώ με την ομαδική ψυχοθεραπεία φίλε, για να εξακολουθήσουμε να μην πουλάμε και να μην αγοράζουμε την ηθική.
    (Πόρσε οδηγούμε κάθε μέρα άλλωστε!... μινιατούρα- τι πειράζει;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή